Main road

Postati aici idei pentru scenarii noi la jocurile de airsoft.Orice idee ,scenariu ,mod de joc ,este binevenit.
Post Reply
User avatar
achmed
Posts: 132
Joined: 23 Nov 2011 11:05
Location: Oradea
Contact:

Main road

Post by achmed » 14 Dec 2011 16:45

Daca vom putea face vreodata rost de un ATV, pentru un scenariu, ar merita sa lucram cu totii pe asta:

Se ia o artera principala dintr-o zona de razboi (drumul/cararea de la intrarea in depozit pana la cladirea "organ secsual masculin").. Cladirile intre care face legatura, respectiv corpul de paza (CP) de la intrare si cladirea P (care este o fabrica de armament) apartin uneia dintre factiuni. De la CP - Baza de aprovizionare -trebuie sa plece in decurs de trei ore trei transporturi cu componente pentru o racheta de croaziera care poate transporta focoase nucleare.
Astfel, un squad al IMF (international mercenarire force), patrunde in zona pentru a intercepta transporturile (cel putin unul). Insa, din cauza unei probleme de logistica, parasutarea lor are loc la 20 de km distanta de drum. Din aceasta cauza sunt nevoiti sa ia legatura cu o factiune rebela, ostila guvernului, care prin orice metode, trebuie sa opreasca transporturile. Din nefericire, factiunea rebela FR, nu dispune de tehnica si dotari prea bune, si recurge la metode subversive respectiv, amplasarea de mine, booby-traps, si ambuscade de diversiune pentru a intarzia/opri transporturile pana la sosirea squadului IMF.


Trupele guvernului: 14-20 oameni, bine inarmati, fiind dotati cu un ATV care este metoda e transport (n-avem camion deci ne multumim si cu ATV-ul)
IMF- 8 oameni, bine inarmati, (posibil si aruncatoare de grenade)
FR- 6 oameni, slab inarmati si echipati, Au mine claymore si booby traps (insa limitat)

Obiective.
TG- Transportarea componentelor de la Baza inspre Fabrica de armament. ATV-ul este considerat blindat, deci imun la tirul unei replici airsoft. Doar minele claymore (de preferat din cele cu faina) sau booby trap (idem) au efect asupra ATV-ului.
Pentru a nu fi tinta unui atac cu Claymore sau B-trap, TG trebuie sa plece in patrule de supraveghere/curatare a drumului. Liderul TG trebuie astfel sa organizeze patrule. (ramane la latitudinea sa, cand, cum si cu cati oameni organizeaza aceste patrule) Se cere atentie la paza fabricii de armament si a bazei, deci nu ar trebui sa faca patrule prea numeroase.

IMF. Intra in joc la o ora si 30 minute de la inceperea partidei. . Liderul squadului IMF trebuie sa decida, in functie de rezultatele actiunilor FR,ce face odata ajuns in zona. Posibilitatile de actiune sunt multiple, si totul se decide la fata locului dupa un raport preliminar al FR.
Obiectivul lor principal este, insa, oprirea transporturilor, si distrugerea cutiilor cu componente in afara de una care contine niste microcipuri care le trebuie liderilor IMF. IMF are dreptul sa atace baza principala, sau fabrica de armament, sau poate sa ramana in zona drumului pentru ambuscade.
La sosirea IMF pe terenul de joc, FR trece in subordinea lor si indeplineste ordinele liderului de squad.

FR. au ca obiectiv plasarea de claymore si booby-traps in zone decise de ei, pentru a opri transporturile catre fabrica de armament. Pot organiza ambuscade asupra patrulelor. Pot lansa atacuri sporadice sau sustinute asupra Bazei si a Fabricii de armament, insa obiectivul lor principal este distrugerea transporturilor sau intarzierea lor cat mai mult timp.

Observatii. TG au cate o rezerva a fiecareia dintre cele trei cutii ce trebuie transportate. Astfel daca transportul a fost interceptat, distrus, sau oprit se poate lua decizia reluarii sale.
ATV-ul nu poate fi capturat de catre FR sau IMF, si in cazul opririi sale trebuie sa ii permita soferului sa se retraga(daca ar fi mai multe atv-uri ar putea fi capturate.).
Cutiile sunt transportate doar cate una.

Scenariul se termina cand.- Baza si/sau Fabrica de armament au fost cucerite
-TG sunt in incapacitate de a trasporta catre fabrica toate cele trei cutii.
-TG-au transportat toate cele trei cutii in FA si le-au tinut acolo pentru 15 minute.

Nu m-am gandit inca la respawn, sau medic, sau altele, insa se pot adauga.
Nu am stabilit obiective principale nici prea multe reguli de atac sau misiuni pentru a lasa mana libera liderilor fiecarei echipe pentru stabilirea lor. Totul se bazeaza pe spontaneitate si originalitate.

Nu tin mortis ca acesta sa fie scenariul original. El poate si trebuie sa fie imbunatatit.
Soooo. Hai cu ideile.
Last edited by achmed on 14 Dec 2011 17:37, edited 1 time in total.

User avatar
WAR64
Site Admin
Posts: 1963
Joined: 11 Nov 2011 23:43
Location: Oradea
Contact:

Re: Main road

Post by WAR64 » 14 Dec 2011 17:30

Meserie! haideti cu toate ideile care le aveti sa fie scrise ,dupa le inbunatatim! si le jucam!!
Microideal Computers Oradea

-Calculatoare -Componente -Monitoare -Console - Articole Gaming -Service IT

Calea Aradului 105/a langa Imprimeria de Vest
Telefon : 0259 471 777 ; http://www.youpc.ro

http://www.vanzarioradea.ro

User avatar
achmed
Posts: 132
Joined: 23 Nov 2011 11:05
Location: Oradea
Contact:

Re: Main road

Post by achmed » 14 Dec 2011 21:30

Aici exista riscul ca scenariul sa degenereze in haos, insa, pe ce mizez eu este spontaneitatea liderilor de echipa. Trebuie sa isi organizeze singuri patrularea,transportul, si echipele din cele doua baze (cum ar fi in cazul TG) sau locatia ambuscadelor, si a minelor in cazul rebelilor. Ar mai fi de gandit pentru rebeli daca sa isi plaseze sau nu un om sa supravegheze baza, ca sa afle detalii despre patrule pe care sa le transmita alor sai. TG risca, in cazul in care trimit oameni multi in patrulare pentru a impiedica plasarea minelor, sa lase baza neaparata...
Sunt multi factori unde se poate gresi dar, parerea mea, face jocul mai palpitant si mai aproape de real. Ar fi un antrenament bun pentru lideri.

User avatar
bazooka
Posts: 293
Joined: 13 Nov 2011 19:55
Location: Oradea
Contact:

Re: Main road

Post by bazooka » 14 Dec 2011 21:49

Se pot lua ostatici care sa fie interogati? :twisted:
"Tot ce misca minte si fura ,nu cred in nimic" I.V.Stalin

User avatar
Claudiu M9
Posts: 1759
Joined: 12 Nov 2011 18:45
Location: Oradea
Contact:

Re: Main road

Post by Claudiu M9 » 17 Dec 2011 10:08

in loc de ATV vin eu cu scuteru :mrgreen: :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
AIRSOFT ORADEA S.A.F.
Image
STAY SAFE DON'T TRY THIS

User avatar
achmed
Posts: 132
Joined: 23 Nov 2011 11:05
Location: Oradea
Contact:

Re: Main road

Post by achmed » 17 Dec 2011 12:08

Putem sa vorbim cu careva care are ATV, si sa ii lansam o invitatie la joc.

Post Reply